Картаны алуу

Сайттагы жана банктын кеңсесиндеги табыштама

Табыштама берүү үчүн, сайтта же банктын кеңсесинде анкета толтуруңуз. Паспорттун маалыматтары талап кылынат.

Банктын чечими

Эгерде кандайдыр бир маалыматты ткотоо талап кылынса, Банктын кызматкерлери Сизге чалышат.

Картаны алуу

Картаны табыштама берүүдө көрсөтүлгөн, банктын кеңсесинен алса болот.

Картаны активациялоо
Сиз, картаны активдүү эмес абалда аласыз. Аны менен төлөөгө же акча алууга болбойт.
Картаны активдештирүү үчүн, Банктын кайсы гана болбосун банкоматынан балансты текшерүү жетиштүү.

ПИН-кодду эсеп калыңыз

Сиз, карта менен бирге Пин-коду бар конвертти аласыз, ал накталай акча каражаттарын алууда талап кылынат. Аны эсептеп же жазып коюшуңуз керек. негизгиси – Пин-кодду карта менен бирге сактабаңыз жана үчүнчү адамга айтпаңыз.

Картага кол коюңуз

Карта арткы бетинде ээсинин колу жок болсо жараксыз. Картага шариктүү калем сап менен кол коюңуз.

Сизде кыйынчылык жана суроо жаралса, Сиз, төмөндөгү күнү-түнү иштеген акысыз телефон менен дайыма байланышсаңыз болот
+996 312 90 59 59
Мегаком, О! жана Билайн абоненттери үчүн 9595
Сатып алуулар жана төлөмдөр

Дүкөндөрдүн сатып алуулар

Вашу карту принимают платежные терминалы в магазинах по всему Кыргызстану. Вы можете выбрать, платить по ПИН-коду или по подписи на чеке.

Накталай акчаларды алуу

Снимайте наличные в любом банкомате Банка без комиссии.

Картаны жөнөкөй толтуруу

Банктык акча которуу

С любого банка Кыргызстана. Зачисление производится в течение 1 рабочего дней.

Накталай толтуруу

Накталай толтуруу в KGS в течение 1 рабочего дня.

Безналичные переводы с карты на карту в Элкарт мобайл или в банкоматах Банка

Дароо чегерүү.

Картанын коопсуздугу

Пин-код

Картадан накталай акча алууга мүмкүнчүлүк берет. Аны кимге айтпаңыз жана капчыкта сактабаңыз.

Мобилдик телефон

Картанын коопсуздугуна карата ачкыч. Эгерде Сиздин телефон номериңиз өзгөрсө, аны алмаштыруу үчүн Банкка кайрылыңыз. Жоголгон СИМ картаны дароо тосмолоңуз.

Картанын маалыматтары

Төлөмдөрдү картасыз жүргүзүүгө мүмкүндүк берет. Картаны көрүнөө жерге таштабаңыз, аны сүрөткө тартып алууга жана көчүрмөлөп алууга мүмкүндүк бербеңиз.

Интернеттеги төлөмдөр

Активдештирүүдөн кийин онлайн төлөмүн кошууга мүмкүн. жетүү мүмкүнчүлүгүн кошпой койсо да болот, эгерде Сиз, интернет аркылуу сатып алууну каалабасаңыз.

Optima24 мыкты интернет- банк жана мобилдик тиркеме

Мобилдик банк сиздин чөнтөгүңүздө! Сиз кайсы гана жерде жүрбөңүз, Банктык кызмат көрсөтүүлөрдү пайдаланыңыз.

Көйгөйлөрдү чечүү
  1. Карта уурдалса же жоголсо

Эгерде Сиз, картаны жоготсоңуз, анын маалыматтары жарыяланса же Сиз санкциясыз жүргүзүлгөн операцияны көрсөңүз, төмөндөгү номерлер боюнча дароо кайрылыңыз:

(+996) 312 90-59-59 же * Мегаком, О! ижана Билайн абоненттери үчүн 1001

0-800-800-00-00 (Контакт-борбордун жалпы республикалык телефон номери, «Кыргызтелеком» ААКсынын стационардык телефонунан чалуулар акысыз)

Сиз, төмөндөгү телефондор боюнча Алматы шаарындагы Авторлоштуруу борборуна картаны тосмолоо маселеси боюнча кайрылсаңыз болот:

(+7) 7272 50-37-64,  (+7) 7272 59-88-25

  1. Банкомат картаны кайтарбаса

Эгерде банкомат картаны кармап калса, банкоматты тейлеген Банкка кайрылыңыз. Карта тейлөөчү банктын бөлүмдөрүнүн бириндеги жол-жоболорго ылайык кайтарылат. Паспорт талап кылынат.

Кээ бир банктар кармалаган картаны кайтаруу үчүн, Оптима Банктан жазуу жүзүндөгү суроо-талапты талап кылышы мүмкүн. мындай учурда төмөндөгү акысыз телефондор боюнча Кардарларды тейлөө борборуна кайрылыңыз: 0-800-800-00-00 жана (+996) 312 90-59-59 же Мегаком, О! жана Билайн абоненттери үчүн *1001.

  1. Банкомат акчаны бербесе жана туура эмес сумманы берсе

0-800-800-00-00 акысыз телефону боюнча чалыңыз. Оптима Банктын кызматкери Сизге суроо-талапты тариздөөгө жардам берет. Доо-талапты кароонун орточо мөөнөтү бир ай ичинде.

  1. Сиз жүргүзбөгөн операция жөнүндө СМС алсаңыз

Эгерде карта сизде болсо, анда анын маалыматтары үчүнчү адамга белгилүү болушу мүмкүн: анын көчүрмөсүн алышкан, сүрөткө тартып алышкан же интернет дүкөнү аркылуу ага жетүү мүмкүнчүлүгүн алышкан. Эгерде карта Сизде болбосо, анда ал жоголгон же уурдалган.

Кайсы гана учур болбосун, интернет банкта, мобилдик тиркемеде же 0-800-800-00-00 и (+996) 312 90-59-59 же Мегаком, О! жана Билайн абоненттери үчүн *1001 телефондору боюнча картаны тосмолоңуз

Картаны тосмолоо алында, Сиз акыркы жолу кандай операция жүргүзгөндүгүңүздү эстеңиз. Кээде СМС кечирээк келиши мүмкүн.

  1. Сиз ПИн-кодду унутуп калсаңыз

Төмөндөгү номерлерге чалыңыз:

(+996) 312 90-59-59 же * Мегаком, О! ижана Билайн абоненттери үчүн 1001

0-800-800-00-00 (Контакт-борбордун жалпы республикалык телефон номери, «Кыргызтелеком» ААКсынын стационардык телефонунан чалуулар акысыз)

Алматы шаарындагы Авторлоштуруу борбору:

(+7) 7272 50-37-64,  (+7) 7272 59-88-25

  1. Сиз ПИН-кодду өзгөрткүңүз келсе

Сиз ПИН-кодду Банктын банкоматында өз алдынча өзгөртсөнү болот, ал үчүн картаны карта кабыл алгычка коюп, “Кызмат көрсөтүүлөрдөгү” “ПИН-кодду өзгөртүүнү” тандашыңыз керек.

Биз дайыма байланыштабыз

Тейлөө борборунун адистери кайсы гана болбосун операцияны жүргүзүүгө жардам берет жана суроолорго жооп берет

(+996) 312 90-59-59 же *1001

24/7 күнү-түнү.

0-800-800-00-00

24/7 Ккүнү-түнү, Кыргызстан «Кыргызтелеком» ААКсынын стационардык телефонунан чалуулар акысыз.

(+7) 7272 50-37-64,
(+7) 7272 59-88-25

Алматы шаарындагы Авторлоштуруу борбору.