Табыштама берүү үчүн, сайтта же банктын кеңсесинде анкета толтуруңуз. Паспорттун маалыматтары талап кылынат.
Эгерде кандайдыр бир маалыматты ткотоо талап кылынса, Банктын кызматкерлери Сизге чалышат.
Картаны табыштама берүүдө көрсөтүлгөн, банктын кеңсесинен алса болот.
Сиз, карта менен бирге Пин-коду бар конвертти аласыз, ал накталай акча каражаттарын алууда талап кылынат. Аны эсептеп же жазып коюшуңуз керек. негизгиси – Пин-кодду карта менен бирге сактабаңыз жана үчүнчү адамга айтпаңыз.
Карта арткы бетинде ээсинин колу жок болсо жараксыз. Картага шариктүү калем сап менен кол коюңуз.
Мегаком, О! жана Билайн абоненттери үчүн 9595
Вашу карту принимают платежные терминалы в магазинах по всему Кыргызстану. Вы можете выбрать, платить по ПИН-коду или по подписи на чеке.
Снимайте наличные в любом банкомате Банка без комиссии.
С любого банка Кыргызстана. Зачисление производится в течение 1 рабочего дней.
Накталай толтуруу в KGS в течение 1 рабочего дня.
Дароо чегерүү.
Мобилдик банк сиздин чөнтөгүңүздө! Сиз кайсы гана жерде жүрбөңүз, Банктык кызмат көрсөтүүлөрдү пайдаланыңыз.
- Карта уурдалса же жоголсо
Эгерде Сиз, картаны жоготсоңуз, анын маалыматтары жарыяланса же Сиз санкциясыз жүргүзүлгөн операцияны көрсөңүз, төмөндөгү номерлер боюнча дароо кайрылыңыз:
(+996) 312 90-59-59 же * Мегаком, О! ижана Билайн абоненттери үчүн 1001
0-800-800-00-00 (Контакт-борбордун жалпы республикалык телефон номери, «Кыргызтелеком» ААКсынын стационардык телефонунан чалуулар акысыз)
Сиз, төмөндөгү телефондор боюнча Алматы шаарындагы Авторлоштуруу борборуна картаны тосмолоо маселеси боюнча кайрылсаңыз болот:
(+7) 7272 50-37-64, (+7) 7272 59-88-25
- Банкомат картаны кайтарбаса
Эгерде банкомат картаны кармап калса, банкоматты тейлеген Банкка кайрылыңыз. Карта тейлөөчү банктын бөлүмдөрүнүн бириндеги жол-жоболорго ылайык кайтарылат. Паспорт талап кылынат.
Кээ бир банктар кармалаган картаны кайтаруу үчүн, Оптима Банктан жазуу жүзүндөгү суроо-талапты талап кылышы мүмкүн. мындай учурда төмөндөгү акысыз телефондор боюнча Кардарларды тейлөө борборуна кайрылыңыз: 0-800-800-00-00 жана (+996) 312 90-59-59 же Мегаком, О! жана Билайн абоненттери үчүн *1001.
- Банкомат акчаны бербесе жана туура эмес сумманы берсе
0-800-800-00-00 акысыз телефону боюнча чалыңыз. Оптима Банктын кызматкери Сизге суроо-талапты тариздөөгө жардам берет. Доо-талапты кароонун орточо мөөнөтү бир ай ичинде.
- Сиз жүргүзбөгөн операция жөнүндө СМС алсаңыз
Эгерде карта сизде болсо, анда анын маалыматтары үчүнчү адамга белгилүү болушу мүмкүн: анын көчүрмөсүн алышкан, сүрөткө тартып алышкан же интернет дүкөнү аркылуу ага жетүү мүмкүнчүлүгүн алышкан. Эгерде карта Сизде болбосо, анда ал жоголгон же уурдалган.
Кайсы гана учур болбосун, интернет банкта, мобилдик тиркемеде же 0-800-800-00-00 и (+996) 312 90-59-59 же Мегаком, О! жана Билайн абоненттери үчүн *1001 телефондору боюнча картаны тосмолоңуз
Картаны тосмолоо алында, Сиз акыркы жолу кандай операция жүргүзгөндүгүңүздү эстеңиз. Кээде СМС кечирээк келиши мүмкүн.
- Сиз ПИн-кодду унутуп калсаңыз
Төмөндөгү номерлерге чалыңыз:
(+996) 312 90-59-59 же * Мегаком, О! ижана Билайн абоненттери үчүн 1001
0-800-800-00-00 (Контакт-борбордун жалпы республикалык телефон номери, «Кыргызтелеком» ААКсынын стационардык телефонунан чалуулар акысыз)
Алматы шаарындагы Авторлоштуруу борбору:
(+7) 7272 50-37-64, (+7) 7272 59-88-25
- Сиз ПИН-кодду өзгөрткүңүз келсе
Сиз ПИН-кодду Банктын банкоматында өз алдынча өзгөртсөнү болот, ал үчүн картаны карта кабыл алгычка коюп, “Кызмат көрсөтүүлөрдөгү” “ПИН-кодду өзгөртүүнү” тандашыңыз керек.
Тейлөө борборунун адистери кайсы гана болбосун операцияны жүргүзүүгө жардам берет жана суроолорго жооп берет
24/7 күнү-түнү.
24/7 Ккүнү-түнү, Кыргызстан «Кыргызтелеком» ААКсынын стационардык телефонунан чалуулар акысыз.
Алматы шаарындагы Авторлоштуруу борбору.